Der er desværre ikke flere ledige pladser

Velkommen til hylder i Dahab !

Hvis du allerede har en eller flere hylde(r) skal du vælge dit/dine eksisterende hyldenummer.

Det er meget vigtigt du kun vælger den/de hylder du har i forvejen og ikke flere/andre hylder.

Hvis du er nyt hyldemedlem, eller skal have hylde nummer 2, så vælg det nummer du er blevet tildelt per mail.

Ved tilmelding accepterer du samtidig betingelserne for brug af hylde som du kan finde her Opbevaring af eget udstyr, det er vigtigt du læser disse grundigt ! Bemærk at tilmelding og betaling skal ske årligt med frist d. 15 April.

Der bliver ikke trukket betaling automatisk, som ved medlemskab, så du skal tilmelde dig aktivt hvert år hvis du vil beholde din hylde. Der kommer en invitation fra Klubmodul om dette efter dit medlemsgebyr er blevet trukket d. 1 April. Hvis du får tildelt hylde i løbet af sæsonen betales der stadig fuld pris.

01.09.2022
01.04.2022 kl. 00.00 - 31.03.2023 kl. 00.00