Hylder Huset 2023
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Velkommen til hylder i Huset.

Hvis du allerede har en eller flere hylder, skal du først vælge antal hylder, derefter dit/dine eksisterende hyldenummer.

Det er meget vigtigt du kun vælger den/de hylder du har i forvejen og ikke flere/andre hylder. Du kan finde dit hyldenummer på din mailkvittering fra sidste år.

Hvis du er nyt hyldemedlem, eller skal have hylde nummer 2, så vælg det nummer du er blevet tildelt per mail.

Ved tilmelding accepterer du samtidig betingelserne for brug af hylde som du kan finde her Opbevaring af eget udstyr, det er vigtigt du læser disse grundigt !

Der bliver ikke trukket betaling automatisk, som ved medlemskab, så du skal tilmelde dig aktivt hvert år når du modtager denne invitation til din hylde. Hvis du får tildelt hylde i løbet af sæsonen betales der stadig fuld pris.

Hvis du ikke længere ønsker at have en hylde skal du trykke "deltager ikke" og derefter fjerne dit udstyr fra hylden før betalingsfristen. Vi ønsker at hylder bliver brugt aktivt da vi har venteliste på hylder !

21.04.2023
07.04.2023 kl. 00.00 - 01.04.2024 kl. 00.00