Om os

Sydhavnens Windsurf Club er en windsurfklub, der ligger i Valby Parken syd for badestranden. Se vores lokation på Google Maps.

Vi tilbyder et fællesskab omkring windsurf, lån af klub-udstyr (mod et årligt gebyr), samt mulighed for opbevaring af eget udstyr i vores containere.

Vi er en frivilligt drevet forening og er helt afhængig af medlemmernes engagement for at foreningen kan fungere.

Vi er en surfklub og IKKE en surfskole. Hvis du aldrig har prøvet at windsurfe før, vil vi derfor anbefale dig/jer at tage et begynderkursus hos vores samarbejdspartner Copenhagen Surf School, som holder til på Amager Strandpark.

Hvis du tidligere har surfet eller har taget et begynderkursus et andet sted, eller har tilsvarende færdigheder til at komme videre, er du også klar til at blive medlem i SWC.

I løbet af sæsonen bliver der afholdt  klubdage "Social surf" hvor vi hjælper hindanden videre med tips og tricks og ved godt vejr bliver der tændt op i grillen. Vi afholder også nogle arbejdsdage i løbet af sæsonen, hvor vi sammen sørger for at vedligeholde klubbens fysiske rammer.

Sydhavnens Windsurfer Club er medlem af Dansk Sejlunion.

Området

Kontakt: swc@swc.dk