Information om hylder

SWC tilbyder hylder til opbevaring af eget windsurfudstyr. Klubben har lidt over 200 hyldepladser til udlejning. På en hylde kan der eksempelvis være plads til et bræt, tre master, en bom og tre sejl. Vi opfordrer til at man ikke lejer flere hylder end hvad man reelt har brug for. Der må ikke stå udstyr mellem hylderne (med undtagelse af en pose/kasse/taske til finner og småting - denne skal mærkes med navn og hyldenummer). Vi opfordrer til, at man tager sine våde ting (dragt og sko) med hjem, så vi minimerer mængden af fugt i containerne. Finnen skal afmonteres hver gang så den ikke generer naboen.

En hylde koster 350 kr. per sæson.

SWC er en windsurfklub, så hylderne må ikke bruges til opbevaring af kajakker eller SUP. Vi henviser til henholdsvis Hvidovre kajakklub (se hjemmeside her) og Copenhagen Watersports (se hjemmeside her).

Da vi har et begrænset antal hylder og ønsker flest mulige aktive medlemmer, opfordrer vi til at man kun lejer hylder til udstyr, som aktivt bliver brugt.

Venteliste

Det er kun aktive medlemmer som har betalt kontingent som kan skrive sig op på hyldeventelisten. Hvor lang ventetid der er varierer. Klik HER for at skrive dig på hyldeventelisten.

Grundet stor efterspørgsel på hylder må man maksimalt have 2 hylder per medlem (gælder ikke i retrospekt). Når der er en ledig hylde, modtager du en mail med en invitation til tilmelding.

Tilmelding til hylde

Når du har fået en invitation til en hylde via mail, skal du selv tilmelde dig via linket i mailen. Før du registrerer dig, er det også en god ide at læse betingelserne længere nede på siden. Hvis du ikke ønsker at benytte tilbuddet om en hylde, klikker du på "deltager ikke" i linket på mailen hvorefter din plads på hyldeventelisten bliver slettet.

Betingelser

• Man betaler for sin hylde en gang om året og der kommer automatisk en mail med invitation til betaling i starten af April måned.
  • Ubetalte hylder bliver ryddet d. 1. maj efter varsling på mail, hvorefter udstyret i kort tid bliver opbevaret i klubben, og derefter indgår som klubudstyr eller sælges. Indtægten tilfalder klubben.
  • Opbevaring af udstyr i SWC sker på eget ansvar og man skal sikre sig at ens udstyr ligger på den rigtige hylde.
  • Alle medlemmer har selv ansvar for at forsikre sit udstyr, da klubben ikke har nogen udstyrsforsikring til personlig ejet udstyr. Da der er fælles adgang til containerne, er det en god idé at checke sit forsikringsselskabs betingelser for, hvordan de kræver udstyret aflåst (dette kan variere fra selskab til selskab).

Hyldeoversigt

Du kan se en oversigt over vores hylder her

Surftrailer

Klubben har en aflåst lukket trailer, der frit kan benyttes af medlemmer til at tage eget udstyr med på surfture uden for klubben. Den almindelige klubnøgle passer til låsen på traileren. Kontakt swc@swc.dk for at reservere traileren. Husk at tjekke om der er luft i hjulene, og at lysene fungerer inden du tager afsted.

Vi takker vore sponsorer

Sydhavnens Windsurfer Club